Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

גיוס המונים נתניהו

קמפיין מימון המונים לנתניהו גורף גם ציוצים משמאל. אוליבר פיטוסי פלאש90.


Dmdhhtmet4hu4m

ואיך חברי הכנסת הגיבו.

. מתכוונים לערוך גיוס המונים לצורך הוצאת ספר תקליט פרויקט חברתי מאבק משפטי או מימון טיפול רפואי. המהלך שיזם העיתונאי ינון מגל צבר תומכים רבים - ובתוך. שימו לפחות חצי שקל שימו לפחות חצי שקל. בדיוק כמו במחצית השקל ההיא.

אספנו לכם כמה תגובות שלא כדאי לכם לפספס. כשדי תבעה את נתניהו הבן על ככך שפברואר האחרון הוא הוציא עליה לשון הרע. בתגובה הרשת סערה ורבים ביקרו את דרכו של נתניהו שמנהל מספר תביעות מול עיתונאים בטענה ללשון הרע. 20 ביוני 2017 קצת יותר משבוע לאחר ש חויב בפסק דין לפצות את בני הזוג נתניהו ב-115 אלף שקל במסגרת תביעת דיבה שניהלו נגדו הצליח העיתונאי יגאל סרנה לגייס את מלוא הסכום בקמפיין גיוס המונים באינטרנט.

מדובר בסכום הכולל את משכורתו בונוסים עבור. גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 -. בתוך כחצי שעה נתרמו מעל ל-100 אלף שקלים ומרוב עומס האתר קרס למספר דקות. המשפט הזה אינו של נתניהו בלבד והוא לא יושב שם לבדו.

עמותת חסדי נעמי נערכת לחלוקת ערכות חג חלביות עבור ניצולי. קמפיין גיוס המונים למשפט נתניהו מתקרב למיליון שח. גיוס ההמונים למשפט נתניהו הגיע ליעד בסך 100 אלף שקל - תוך שעות. יש מודלים לגיוס רק עבור פיתוח שזה בדכ ל-6 עד 9 חודשים.

בית המשפט חייב את יאיר נתניהו במלוא סכום התביעה. ביום ראשון לאחר שיתפטר מהכנסת נצא לקמפיין גיוס כסף למימון הקנס שחטף אריה דרעי צייץ טוקר. בדיוק כחשבנו ששיאי האבסורד נשברו לנוכח עסקת הטיעון הנרקמת הגיע ינון מגל והראה לנו שאפשר יותר - כשהקים פרויקט גיוס המונים לפוליטיקאי שאוחז בהון אישי של. הקמפיין שסוחף המונים - וספק אם יגיע ליעדו.

בואו ליטול חלק בעשיית צדק. כוכב ברצלונה ונבחרת ארגנטינה ליאו מסי הוא שחקן הכדורגל הרווחי ביותר בעולם עם הכנסות של 33 מיליון יורו לשנה. בימים האחרונים אתם עדים להטרדה מינית המונית שעוברת בתי דנה ברשת. לדבריו גיוס תרומות זה מתכון לצרות וגם לא ראוי.

גיוס המונים שלא הכרתם. הקמפיין באתר האינטרנט גיבצאק רץ תחת הכותרת נתניהו לעולם לא תצעד לבד ומבקש מתומכי ראש הממשלה לשעבר לתרום למענו. במקרה של גיוס תרומות מן הסוג של קמפיין המונים ברשת ניתן לאסוף סכומים קטנים יותר ובקצב מהיר יותר. גיוס ההמונים למען ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגיע למספרים עצומים בתוך שעות בודדות עד כה נאספו מאז פתיחת הקמפיין כ-2 מיליון שקלים.

חברים הנה זה בא הכריז מגל אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. מי שהחליט לבוא לעזרתו היה שדרן הרדיו מנחם טוקר שהודיע בחשבון הטוויטר שלו על קמפיין גיוס של 180 אלף שקל למימון הקנס. אנשי המחנה הלאומי החתומים על המגבית האינטרנטית והובלו על ידי העיתונאים ינון. News נודע כי במהלך הדיון שרת המשפטים איילת שקד הציעה לפתוח בקמפיין מימון המונים שיקרא.

בסך הכל תרמו לסרנה 925 איש מהם 44 שתרמו סכום של 500 שקל. זה התחיל בהקלטה מיוחדת של השיר סופה עם עמיר בניון ובתו נעמי שאליהם הצטרפו נציגי המשפחות כהתנעה לפרויקט גיוס המונים לסיוע לעמותה ונמשך בפגישה של מנכלית העמותה שנטל בלזברג וההורים השכולים. היום ראשון הועלה לרשת קמפיין גיוס כספים גיוס המונים למען מימון המשפט של נתניהו. ללא איש התקשורת ינון מגל מתומכיו הבולטים של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הקים אתר לגיוס כספים לצורך מימון ההגנה המשפטית של בנימין נתניהו מתוך תקווה שמימון ציבורי ישכנע את נתניהו להמשיך במשפט ולא לחתום על עסקת טיעון.

בהמשך טען כי גם לו יצויר שהכספים ישמשו רק למטרת הוצאות המשפט על חברי כנסת נאסר לקבל כל תרומה לשם מימון הוצאות משפטיות אלא באישור ועדת האתיקה של חברי הכנסת. גיוס המונים מיוחד לניצולי שואה לחלוקת מוצרי חלב ומזון לחג שבועות 2020. איש התקשורת ינון מגל מתומכיו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פתח היום ראשון אתר גיוס המונים שנועד לגייס כסף מהציבור לצורך מימון ההגנה המשפטית של נתניהו בתיקי האלפים. יור שס אריה דרעי חתם היום חמישי על הסדר טיעון במסגרתו הוא מודה בשתי עבירות מס יורשע יתפטר מהכנסת וישלם קנס כספי בסך 180 אלף שח.

כך תנהלו קמפיין עבור עמותות נתן סטולרו הכירו את המכשיר הפיננסי שמסייע לגדר את התיק. רובין הוד הפוך. הרשת התגייסה לעזרתו של כספית וגולשים פתחו עמוד גיוס המונים עתידי מעין עצומה שאליה התגייסו 3849 אנשים בהתחייבות לתמוך בבן כספית נגד תביעת ההשתקה של נתניהו. במקום לפתוח את הכיס ולתרום כסף הפרויקט מגייס 50 אלף לומדים חדשים אשר יכניסו אל ביתם את הלימוד באמצעים החדישים ביותר.

מדובר בתביעת לשון הרע שהגישה דנה כשדי שמומנה באמצעות גיוס המונים. מראש לא ברור לאיזו מטרה אמורים להיות משולמים הכספים המגויסים במסגרת פרויקט הגיוס ויש חשד כי הם ישמשו לתשלום העונש במשפט נכתב. חכ עמית הלוי ממפלגת הליכוד. כעת השופט קיבל את בקשתו והוא.

בדיוק כחשבנו ששיאי האבסורד נשברו לנוכח עסקת הטיעון הנרקמת הגיע ינון מגל והראה לנו שאפשר יותר - כשהקים פרויקט גיוס המונים לפוליטיקאי שאוחז בהון אישי של עשרות מיליונים. אוספים לומדים במקום כסף פרויקט הרמבם היומי יוצא בפרויקט גיוס המונים מסוג אחר. יש גיוס המונים עם מודל של 9 עד 12 חודשים בעוד ש-vc רוצים לראות תכנית ל-60 חודשים. Created with Sketch.

מה שחשוב לדעת על גיוס המונים. יאיר נתניהו בשליחות אביו כחלק מקמפיין בחירות דוחה במיוחד הפך את דנה ברמיזותיו המכוערות למאהבת המיסתורית של בני גנץ. ברקע הדיווחים על עסקת טיעון בין יור האופוזיציה ליועמש עמוד לגיוס כספים לכיסוי הוצאות משפטו של ראש הממשלה לשעבר נפתח וקצב. תביעת השתקה נכתב בפייסבוק בתגובה לפוסט שפרסם כספית.

מאז הודיע העיתונאי ינון מגל כי הוא פותח בקמפיין של גיוס המונים לטובת המשך מימון משפטו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו גויס מעל מיליון שקלים שתרמו אלפי ישראלים. גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו צילום. לניצולי שואה רבים אין יכולת כלכלית לרכוש מוצרי חלב לחג השבועות. לא דיברתי עם נתניהו על הנושא ולא שאלתי את דעתו הבהיר מגל בטוויטר בטרם עלה האתר לאוויר.

הגיוס הושלם בתוך 36 שעות והיקף התרומות אף עלה על המבוקש.


חצי מיליון בשעה וחצי קמפיין גיוס המונים לנתניהו בחדרי חרדים


Pbumytca9wnu7m


Whivvpmtotbwvm


Tbx9irhuwvaspm


8k1mubtgs4wx8m

Post a Comment for "גיוס המונים נתניהו"